Friday, May 18, 2012

Saya Guru Baru, Sambut Hari Guru !






Saya nak kongsi kegembiraan :)

Sambut Hari Guru hari ni, dapat 84 hadiah dan lebih .


Seronok saya rasa. ^_^



Ya la, tak lama dah !






(persediaan tempat dalam surau)

(Guru menyusun murid)

(pelajar di luar surau)

(bacaan Alquran - Nazmi Tahun 6)

( dengan Kak Fatin :) )

(ceria saja anak murid saya yang baik- 4 Daud)

(bacaan doa dari Zikri ,6 dan Asnawi,5)

(nasyid- bimbingan Muallim Mazri)

(nasyid Tahun 6, saya sebak dengar nasyid ni ! Ikhlas dari mereka :) - bimbingan Mh Sa'diah)

( hadiah alat tulis )

( makanan !)

( saya gembira :) )

(selepas operasi)


( kad Kreatif ! senget dah.)


Ya Allah, permudahkanlah urusan Guru2ku dan anak2 muridku di dunia dan akhirat. Amin .


3 comments:

insan biasa said...

alhamdulillah...sambutan hari guru yg sgt brlainan dri situasi yg slalu ak alami....

insan biasa said...

jom2 follow blog ni....sya dah jdi yg ke 20....anda bila lgi???hehe

athirahjinal, IPOH said...

insan luar biasa :)
mai kongsi2 pengalaman tu !
mahu tahu juga ..