Monday, July 2, 2012

APA SABUN LAZAKIYA NI .


Alhamdulillah, saya telah menggunakan sabun Lazakiya ini sejak tahun lepas tak salah saya, tahun 2011.  Masa tu saya sekolah asrama. Diperkenalkan oleh Ustaz saya, Ustaz Marshidi.

Sabun Lazakiya ini yang baru. Ada haruman wangi. Dulu punya namanya Sabun Lamara. Cuma yang ini tiada bau, ada juga yang tak tahan baunya. Bau tanah dia.


Tapi masa saya guna di asrama, saya belum tahu cara nak jaga sabun ni. Bila letak dalam bekas, lama- lama dia cair. Rasa malas juga nak guna bila begini jadinya. Alhamdulillah sekarang ni, Umi saya punya cadangan dengan letakkan dalam jaring. Jadinya sabun ni tak cair dan dapat digantung. Bila digantung dia jadi kering kan. Masa di asrama , disebabkan letak dalam bekas terutup dia jadi lembap dan tak kering mungkin.


Ini dia !

( tak rasa susah hati lagi :) )

Saya sangat suka nak kongsi dengan pembaca budiman semua. Saya sangat yakin bila guna sabun ini. Dari segi halalnya sudah diyakini halal. Sabun 100 % dari tanah, tiada campuran bahan kimia. Sabun ini dari Syria. Tambahan lagi , baik untuk kesihatan. Bila ada bahan kimia ini, tahu- tahulah kesan dia. Kita tak nampak tak rasa, tapi dalaman siapa yang tahu.

Berusahalah semua untuk cari sabun yang tiada campuran kimia dan halal. Diyakini baik untuk kesihatan ahli keluarga kita. Ya !





KEISTIMEWAAN SABUN AL-GHAR

-100 % Natural produk yang hanya diperbuat dari minyak zaitun dan minyal Al-Ghar

-Tidak mengandungi bahan kimia yang merengsakan kulit anda


-Tiada pewarna, wangian dan haruman kimia dan bahan-bahan yang diubahsuai secara genetik.

-Peratusan vitamin E yang tinggi dan polyphenole yang merupakan anti-oksidan yang boleh membantu  



melambatkan proses penuaan.

-Tidak mengandungi lemak haiwan.

-Anti-Bakteria dan Anti-fungal.

-Sebagai bahan pembersihan, antiseptik dan ubat jerawat  


Makanya ! Saya juga gembira untuk menulis dan menyatakan . Bagi sesiapa yang berminat untuk mendapatkan sabun Lazakiya ini. Boleh menghubungi saya di : 



FB:  Sabun Lazakiya


Web Ustaz saya,

Web : Sabun AlGhar 





No comments: