Saturday, September 29, 2012

UMI TUANG, SAYA KACAU .

Akhirnya, tercapai impian nak beli kuali yang besar. Disebabkan umi saya memang suka guna kuali besar, maka sebagai anaknya saya juga suka kuali besar. Umi suka kumpul tupperware, saya juga dah beli 2 set tupperware di sini, hehe...






Terima kasih Kak Yus, bawak kita pergi jalan-jalan Balad.

Teruja k0t  dapat kuali besar. Harga 11 JD, dapat 10,500 JD. Semoga tulis harga betul. :)

Ada pakcik kat kedai sayur yang saya selalu pergi tu, test saya sebab dia tau kata budak baru. Tapi untuk belajar, saja pakcik tu buat macam tu.  


Masa teman Kak Yus ke Orange Centre , kalau di Malaysia Celcom Centre. Sini pun hebat jugak tau !

Sempat bertegur sapa dengan seorang Makcik, namanya Wafa'. Teringat anak murid saya Wafaa namanya. Gelaran dia di sini, Ummu Ahmad. Dia kata lagi, dia membantu orang2 Syria. 

Masa Ummu Ahmad cakap mula2, saya tak faham. Kemudian dia speaking, barulah ,

oooo..!

Sempat juga mengambil nombornya, Semoga Allah membalas segala kebaikannya dengan kebaikan yang tak terhingga. Amin

Bunga-bunga cinta Syams.



No comments: