Monday, November 5, 2012

SALAM AIDIL ADHA, JORDAN 2012. (2)

(perjalanan ke Sakan 4= Asrama 4 yang membuat jemputan sakan terbuka untuk warga2 Puteri Mafraq )

( cantik sangat mereka ubah suai bilik nih, ada bakat. R0ger2 !)
 

(ketupat warna kuning , oren dan hijau p0n ada.jangan risau tak boleh dimakan.)
 
( Part paling penting ; makan yukk ! )

*Apa yang unik di sini, pinggan plastik yang digunakan tidak akan dibuang. Hanya perlu pakaikan plastik saja pada pinggan tersebut, dan plastik sahaja yang dibuang. Jimat+ kreatif bukan!
 
(Apa yang tiada, semua ada . Kuah kacang yang ditumbuk sendiri pun ada. Pasalnya blender M'sia untuk kisar  kacang tu mereka tak beli agaknya.jadi mereka guna cara manual aja. Macam tu jugak macam nasi impit. Disebabkan kuantiti nasi impt 'sebenar' sikit, ahli2 keh0rmat sakan 4 ini masak nasi , dan kemudian mereka ketul2kan masa masih panas. ^_^ . sekali lagi, kreatif y00 ! )

Usai dalam Jamiah, kami jalan2 ke rumah kakak2 seni0r pulak.
 

(coklat + gula2, blink2. Mata bersinar. Urat gigi ditimpa sakit sempena kedatangan Aidil Adha ini.)

(Gambar kenangan di rumah Kak Akmal. Dan sahabat2 Kelantan dari Irbid.)
 
(Rumah ke2; rumah Kak Humaira' n the Geng. Lazat g2 kome, eden tak tipu aihh !)
 
(Bila nak makan nih ?! ; Mirah panjang dan Syifak kecik.)

Tahun2 akan datang, kami sambut pulak adik2 baru macam ni. Terima kasih kakak2 semua. Allah  berkati kebaikan kalian dengan menjamu kami makan. :)

No comments: