Saturday, December 21, 2013

Tutup buku.


Bismillahirrahmanirrahim.
Moga sahabat2 pembaca saya sekaliannya dirahmati Allah.

Izinkan saya bercerita pada penulisan kali ini.

Saya nih ada satu kecenderungan. Cumanya saya tidak mahu nyatakan di sini apakah itu. Kecenderungan saya sikit sebanyak menyebabkan saya kepeningan. Jadi selepas difikirkan,saya ambil keputusan berhenti berehat dulu, memandangkan di sini, tiada orang yang boleh saya jadikan rujukan atau yang arif tentangnya, yang mampu membimbing pemahaman saya.

Tutup buku.

Alhamdulillah, moga2 ini yang terbaik, agar ia tidak mengganggu emosi dan pemikiran saya. Dan juga sahabat2 sekeliling saya.

Doakan saya kawan2.

Banyak perkara lagi yang boleh dan perlu kita terokai.
Dan peganglah syariat dan wahyu, mengiringi akal kita.

Ya Allah,pimpinlah kami selamatkanlah kami, amin.

No comments: