Saturday, January 25, 2014

Anggaran Belanjawan di Jordan.

Assalamualaikum. Salam pagi Sabtu dari Jordan. Moga pembaca sekaliannya sihat2 dan dipermudahkan urusan, Amin.

Universiti saya, kami akan memulakan sesi pengajian pada awal bulan 2. Tarikh 2/2/2014. Oleh itu, saya mencatat anggaran perbelanjaan untuk bulan 2. Di sini saya sertakan.

Cadangan belanjawan bulan 2. 
Untuk bulan 2 saja sebab lari sikit untuk duit buku subjek. 1. Sewa rumah - 30Jd 2. Duit dapur & barang2 rumah lain - 20Jd 3. Air- 5jd (3bulan sekali) 4. Elektrik- 2Jd (sebulan sekali) 5. Bas: 0.5Jd x 23hari : 11.5Jd 5. Duit beli buku subjek : 30Jd 6. Lain2 : 20Jd. Anggaran keseluruhan : 115.50 JD/ RM 542.85 1jd bersamaan Rm 4.70. Anggaran semasa.

Kita kena buat belanjawan ni, supaya kita dapat pastikan perbelanjaan kita pada benda2 yang bermanfaat saja.

Doakan saya di sini.

2 comments:

sandal hijau said...

Amin..
Mesti seronok dpt study kat bumi yg penuh sejarah tu, cma nk tau apa benar sistem monarki pmerintahan jordan ada hubungkait dgn keturunan nabi(saw)?

AthirahJinal, said...

Maaf SandalHijau, saya tak tahu tentang sistem monarki Jordan.